OBÓZ MŁODZIEŻOWY - ZAKOPANE - PROGRAM REKREACYJNY:


MURZASICHLE:


To malownicza osada letniskowa położona między Zakopanem, a Bukowiną Tatrzańską. Roztacza się stąd przepiękny widok na panoramę Tatr. W odległości 6 km. znajduje się stolica polskich gór Zakopane z licznymi atrakcjami przygotowanymi dla turystów w różnym wieku. Najważniejsze atrakcje Zakopanego - główny deptak miasta - sławne Krupówki, skocznia narciarska - Wielka Krokiew, Gubałówka.

ZAKWATEROWANIE:


Pensjonat Danka / Hawrań położony jest w Murzasichlu, 6 km od Zakopanego. W pobliżu znajdują się sklepy, restauracje oraz poczta. Pensjonat utrzymany jest w pięknym stylu zakopiańskim. Do dyspozycji dzieci jest teren do zabaw, sala w której można organizować dyskoteki, sala bilardowa, stół do ping – ponga, piłkarzyki, świetlica z RTV, bar i stołówka. Uczestnicy koloni zakwaterowani są w pokojach 3, 4, 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.

WYŻYWIENIE:


4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.

RAMOWY PROGRAM:


1 dzień
Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy (rano) przejazd do Murzasichla, zakwaterowanie, obiad, odpoczynek i spacer, kolacja, nocleg.

2-9 dzień
Realizacja programu pobytu - 3 wycieczki do Zakopanego (zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka) wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim (Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Kościeliska, Chochołów), 2 razy wyjście na baseny termalne, gry i konkursy sportowe, zabawy integracyjne, dyskoteki, ognisko, gra scenariuszowa Odkrywca w turnusie.

12 dzień
Śniadanie, wykwaterowanie, pobranie suchego prowiantu, przejazd do domu.

OBÓZ PAINTBALLOWY:


Podczas obozu, przez 3 dni (łącznie 12 godzin) będziecie mieli okazję poznawać tajniki różnych odmian paintballa. Łącznie przez 3 dni do wykorzystania będzie 1200 kulek.
W programie - pierwszego dnia zajęcia odbędą się na polu o charakterze speedballowym w terenie idealnym, aby przyzwyczaić się do broni. Instruktorzy wytłumaczą zasady wychyleń, komunikacji oraz pozycji taktycznych poszczególnych graczy.
Drugiego dnia zagracie na większym terenie, na którym będziecie mogli wykorzystywać różnego rodzaju kryjówki i barykady. Zapoznanie z zasadami gier leśnych, realizacja scenariuszy: „obrona wzgórza', „przeprowadzenie vipa” czy „capture the flag”.
Trzeci dzień zajęć to realizacja scenariuszy w dzikim lesie, gdzie liczy się kreatywność uczestników. Każdy z graczy będzie miał okazję wykorzystać wcześniej nabyte umiejętności wcielając się w role terrorystów oraz antyterrorystów. Fabuły będą się zmieniać w zależności od zwycięzców poszczególnych rund.

Możliwość dokupienia dodatkowych kulek - 100 szt – 15 zł, 500 szt. - 60 zł.

Zajęcia organizowane będą przy min. 10 osobach.

ODKRYWCA - GRA SCENARIUSZOWA:


Każdy marzy, aby odkryć jakąś tajemnicę lub zaginiony skarb. Tego lata Ty też będziesz mieć okazję aby przeobrazić się w wybitnego poszukiwacza i odkrywcę zagadek.... Różne ślady i tropy doprowadzą Twój zespół do rozwiązania zagadki związanej z zaginięciem Złotej Ciupagi!
droga do skarbu jest jednak niełatwa, pełna pułapek i tajemnic. Odnalezienie ciupagi będzie wymagało współpracy grupowej, wysiłku umysłowego, sprytu i sprawności fizycznej.
Podczas gry nauczysz się posługiwać alfabetem Morse'a i innymi szyframi, aby odczytać tajemnicze pismo związane ze sprawą. Do poszukiwania skarbu niezbędne okażą się też mapa i kompas. Dowiesz się jak obsługiwać detektor metalu, aby odszukać ukryte wskazówki i artefakty. Będziesz się komunikować z pozostałymi poszukiwaczami z Twojej grupy za pomocą krótkofalówki, aby nie zagubić się w lesie. Będziesz też mógł sprawdzić swoje zdolności detektywistyczne i rozwiązać niejedną zagadkę po drodze do zaginionego skarbu. Pamiętaj nie tylko ty jesteś blisko rozwiązania...Ktoś cały czas próbuje odnaleźć ciupagę przed Tobą. Musisz być czujny i uważny ... ale nie martw się nie jesteś sam. Są z Tobą są nasi Animatorzy Gry a każda chwila przybliża Cię do zaskakującego odkrycia.

WIEK UCZESTNIKÓW:


14-18 lat

CENA ZAWIERA:


- 10 noclegów w pokojach 2,3,4,5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
- wyżywienie 4 razy dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja,
- opiekę medyczną, pedagogiczna, ratownika na basenie, przewodnika tatrzańskiego
- realizacja programu kolonii - zajęcia i zawody sportowo rekreacyjne, konkurs na najciekawszy strój zbójnicki, zajęcia plastyczne, ogniska, dyskoteka i bal przebierańców, konkursy z nagrodami,
- 3 wycieczki do Zakopanego – zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka,
- wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Kościeliska (bilety w cenie) Chochołów.
- 2 razy wyjście na baseny termalne.

- opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, ratownika na basenie, opieka medyczna, przewodnik tatrzański,
- przejazd autokarem LUX (klimatyzacja, WC, video),
- ubezpieczenie NNW Signal Iduna,
- suchy prowiant na drogę powrotną,

CENA NIE ZAWIERA:


Świadczeń nie wymienionych w ofercie i atrakcji fakultatywnych.

ATRAKCJE FAKULTATYWNE:


Rafting pontonami Przełomem Dunajca – dopłata 100 zł

Spływ pontonami przełomem Dunajca to świetna propozycja na spędzenie wolnego czasu na łonie natury. Podczas spływu możemy podziwiać malownicze krajobrazy jednej z najpiękniejszych polskich rzek. Dunajec przepływając przez Pieniny wije się między wysokimi , wapiennymi ścianami tworząc niezapomniane widoki.Na pontonach spływa jednocześnie do 12 osób. Spływ Dunajcem trwa w zależności od pogody i stanu wód od 2 do 3 godzin, jest bezpieczny i mogą w nim brać udział dzieci. Wszyscy uczestnicy mają zapewnione kamizelki ratunkowe, kaski i pagaje, wstęp do Pienińskiego Parku Narodowego, ubezpieczenie i opiekę instruktora – sternika.

Pakiet Przygoda na Gubałówce – dopłata 150 zł

1. Atrakcje na wysokości

Każdy uczestnik będzie miał do wyboru trzy atrakcje z oferowanych w parku linowym m. in: całkowicie bezpieczne przeszkody na torze linowym zawieszonym 6-8 m nad ziemią, podniebna tyrolka – 350 m zjazdu, skok na linach z 14 metrowej wieży, ścianka wspinaczkowa (zróżnicowany poziom dróg do przejścia).

2. Zorbing

Uczestnik toczy cię po zboczu w dmuchanej kuli (50 metrów) – wrażenia niezapomniane!

3. Paintball

Prawdziwa bitwa drużyn na kolorowe kulki (z farby spożywczej). Każdy uczestnik zostanie zaopatrzony w mundur i maskę ochronną, marker do strzelania oraz pakiet 200 kulek. Zabawa jest całkowicie bezpieczna.

Wyjazd
Wyjazd Powrót Cena Uwagi Wariant
27-06-2018 07-07-2018 od   1349 zł/os WYBIERAM
1349 zł/os PAX REZERWUJ
17-07-2018 27-07-2018 od   1349 zł/os WYBIERAM
1349 zł/os PAX REZERWUJ
MIASTO ZBIÓRKA GODZINA WYJAZDU DOPŁATA
Bielsko-Biała dworzec PKS, dolna płyta ul. Warszawska 08:45 70 PLN
Chrzanów stacja benzynowa Shell, ul. Trzebińska 10:45 -
Częstochowa McDonald's ul. Wojska Polskiego 263-271 08:15 70 PLN
Dąbrowa Górnicza parking przy Auchan, ul. Katowicka 09:00 50 PLN
Gliwice parking Auchan, ul. Rybnicka 207 08:45 50 PLN
Jastrzębie-Zdrój dworzec autobusowy Arki Bożka, ul. Podhalańska 08:15 60 PLN
Katowice dworzec autobusowy PKS, ul. Skargi 10:00 -
Kielce dworzec PKP - zatoczki, Plac Niepodległości 06:30 90 PLN
Knurów ul. Ułanów, koło marketu Dino 08:30 50 PLN
Kraków Hotel Cracovia ul. Kałuży 11:45 -
Lublin parking Hala MOSiR, al. Zygmuntowskie 02:15 140 PLN
Opole McDonald's/Stacja BP, ul. Wrocławska 07:45 70 PLN
Piotrków Trybunalski Stacja benzynowa Huzar, ul. Sikorskiego 52 07:00 90 PLN
Poznań dworzec autobusowy PKS, ul. Matyi 02:15 140 PLN
Pszczyna plac za Kauflandem ul. Broniewskiego 09:00 50 PLN
Radom dworzec PKP - parking, ul. Wł Bieliny-Prażmowskiego 04:45 110 PLN
Rybnik stacja benzynowa Shell/McDonald's, ul. Budowlanych 08:45 50 PLN
Rzeszów dworzec PKP - zatoczki, Plac Dworcowy 08:30 120 PLN
Sosnowiec stacja benz. Shell/McDonald's, ul. Kresowa 09:15 40 PLN
Tarnów dworzec PKP ul. Dworcowa 09:45 100 PLN
Tychy stacja benzynowa BP koło Browaru, ul. Katowicka 09:15 40 PLN
Warszawa parking PKiN Muzeum Techniki, al. Jerozolimskie 03:45 120 PLN
Wrocław parking przy AquaPark, ul. M. Petrusewicza 06:15 100 PLN
Łódź dworzec PKS Łódź Kaliska, parking koło Poczty al. Włókniarzy 05:45 110 PLN

UWAGI:


- Na obozy krajowe prosimy o zabranie legitymacji szkolnej. W przypadku imprez z dojazdem koleją legitymacja szkolna jest warunkiem przyznania biletu ze zniżką.

- KARTA KWALIFIKACYJNA (oryginał) musi być dostarczona do biura max. do 2 tygodni przed wyjazdem, aby uczestnik mógł wyjechać na obóz. Kartę można pobrać ze strony www.indexpolska.com.pl/PDF/karta_zim_kol.pdf

- Proponujemy zabrać z sobą ok. 100 zł kieszonkowego na własne potrzeby - pieniądze można zdeponować u wychowawców.

- Adres i numer telefonu do ośrodka rozdawane będą na zbiórce w dniu wyjazdu

- Podane miejsca zbiórek i wyjazdów zależeć będą od ilości chętnych oraz sprzedaży na poszczególnych turnusach. Prosimy o kontakt z biurem, w celu potwierdzenia dokładnego miejsca i godziny na 2 dni przed wyjazdem.

- Istnieje możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej pokrywającego koszty rezygnacji z wyjazdu w przypadku wystąpienia sytuacji losowych (np. choroby dziecka). Ubezpieczenie to można wykupić w momencie rezerwacji imprezy (wybierając dopłatę Ubezpieczenie wszystkich uczestników od kosztów rezygnacji wg OWU KR Standard Signal Iduna).

- Połączenia antenowe z innych miejscowości odbywają się przy min. 8 osobach. Potwierdzenie połączeń antenowych odbywa się na 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Na trasach dojazdowych w Polsce połączenia mogą być realizowane mikrobusami lub transportem publicznym pod opieką osoby dorosłej i po wcześniejszej rezerwacji miejsc przez Organizatora imprezy.

- Faktury za pobyt wystawiamy nie wcześniej niż 30 dni przed wyjazdem na prośbę klienta, w celu otrzymania faktury prosimy o wypełnienie formularza na stronie www.indexpolska.com.pl/faktury

- Z ważnymi uwagami dla podróżnych oraz najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) można zapoznać się na stronie www.indexpolska.com.pl/uwagi_dla_podroznych

- Na stronie www.indexpolska.com.pl/warto_wiedziec znajdą Państwo szczegółowe informacje i porady dotyczące wyjazdów na kolonie, obozy i zimowiska (formalności, listy bagażu, ważne informacje dotyczące transportu, zakwaterowania, kadry, zgłoszeń do kuratorium itp.).